Thursday, April 22, 2010

Story about me....

Salam semua...
Ari ni aku lega ya amat sangat maklumla last day exam. Venue exam ari ni kat Pusat Pembelajaran Shah Alam..tempat baru OUM. Aku x berapa study sangat subject ni namun Allah menyebelahi aku..Walaupun mungkin jawapan x betul semua tapi aku rasa boleh la jawab sikit2..x macam KH ari tu. Bulan May nanti dah start SEM baru...aku harap sangat dapat melalui SEM kedua terakhir ni dgn sabar dan dapat result yang agak baik..Semenjak dua menjak ni aku dah x score sangat time exam asalkan lulus dah le..I don't want to stress up myself..Nk harap dean list pun x payah la...Jd cikgu biasa biasa aje dah le..Oh ya...ari ni aku x jadi g ofis kak long coz sakit gigi...rugi la kelas yang aku miss ari ni..esok kena start buat takaful kat sekolah....maklum la dah gaji...mesti ada payment esok..Malam ni...nk tgk tv puas2 and then tido dengan lenanya...with my abg...until then....

No comments:

Post a Comment