Friday, July 8, 2011

Sabar....patience....


(Gambar ni masa kat Genting Theme Park)

salam to all...dah jenuh aku cuba nk blogging balik...pasword sudah tukar la...gmail...bukan yahoo...nak lenguh duk cuba..kali ni aku cuma nak meluahkan isi hati ke ruangan ini...aku cuma manusia biasa yg telah melalui ujian getir dalam hidup..hanya insan yg tertentu dipilih oleh Allah dgn ujian seperti ini...aku telah pun pasrah kehadratMU Ya Allah..ujian ini menjadikan aku makin tabah...
ibu mana yang tidak inginkan kejayaan anak2nya...begitulah harapan aku pada danial dan danish...aku inginkan yg terbaik untuk mereka..tp kadang2....anak2 ni x memahami kesungguhan ibu bapa untuk mereka...mungkin mereka belum ada kesedaran untuk semua itu...my efforts are....kerja KUMON aku akan pantau setiap hari...exercise aku akan check dgn masa yang betul, ......homework aku akan pastikan mereka siapkan dgn betul....channel kartoon aku block,.... each day kena amik satu subjek utk study,.... no more PS2..only school holiday...tapi itu semua masih belum cukup untuk memastikan kejayaan masa depan mereka..biasa la bdk2, asyik kena ingatkan selalu..mmg beza bdk sekarang dgn masa aku bdk dulu...cabarannya makin besar...aku berharap sangat mereka akan membahagiakan aku...
until then...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment