Thursday, January 12, 2012

New Year 2012

12hb Januari....Salam to all.....2012 berada di pertengahan Januari..baru aku sempat nak update. Sblm 2012 tu masa Krismas aku accident kat ulu bendul..remuk gak keta but till hari ni blm berkesempatan nak pi baiki. masa berlalu dgn pantas sekali. Di awal januari 2012 aku sekali lagi ditimpa ujian dariNya. Aku redha dgn ketentuanNya. Admitted KPJ for 1 night but the charge is near 5K. Adoii..this month KPJ dapat duit aku almost 10K. Giler arr...tp nak wat camne...after this aku mesti lebih play safe..pandai2 jaga kesihatan and diri..kalau tak melayang lg duit...aku mc 10hari so banyak merehatkan diri dari kesakitan yg kutanggung. thn ni jgk keja sekolah makin banyak..dgn jadual waktu dan masa yang lebih dr thn lepas. Kenapa la diorang ni dah hilang rasa kasihan pada aku...sekali lagi xpe..aku terima tugas ini cuma yang aku mohon Allah memberi kesihatan yang lebih baik pada aku...and the best news for this month, 15Jan....kedua-dua puteraku dapat ASHR Kumon Award...walaupun Bronze Medalist tapi tetap aku syukur sbb aku tahu peningkatan diorang dalam math. berbaloi-baloi rasanya hantar Kumon walaupun agak mahal...and setelah hampir 10 tahun, aku berkesempatan menyarung Premium Beautiful baru je beberapa hari...isn't that ok? just for u my cik abang...hehehe..and from this moment on aku kena menguruskan Creep Studios as Secretary a.k.a Manager yg dah pun dapat 4 job wedding Photography..ok what? rezeki tahun baru.....esk 13jan..aku akan start sekolah mcm biasa...jadi malas woo...dah lama cuti..tapi ada tanggungjawab besar yang aku harus laksanakan untuk anak-anak muridku....Ya Allah, berikanlah kekuatan dan kesihatan yang baik untukku meneruskan kehidupan ini, membesarkan anak-anak dgn penuh kasih sayang dan mendapat kebahagiaan didunia mahupun akhirat. Moga kami sekeluarga di dalam lindunganNYA. till next update...

No comments:

Post a Comment